Keremgs 5 buçuk aylık canım atak dönemi değil de dış dönemi sanırım. Ya da sıcaklar etkiledi kuzumu yani meme reddi değil aslında tam olarak emiyor ama çok az yani bana geliyor 2 3 dakika emip bırakıyor sürekli yutkunma sesi alıyorum belki de kuvvetli emiyor o ona yetiyordur ama benim içim asla rahat etmiyor onun için biberonla destekleyim diyorum mama yapıyorum onu zaten alışkın olmadığı için içmek istemiyor sütümü sagip veriyorum onu da yani 90 cc falan içiyor anca. Bu günlerde böyleyiz maalesef