Merhaba anneler ayak bileğim de yan bağları zedelendiği için dizime kadar ayağım yarım alciya alındı.
Üç gün oldu ve sıcaklardan ayağım aşırı terliyor ve kokuyomuş gibi hissediyorum. Ayağı alçıya alınan var mı? Bu sikayetleri yaşadığınız da neler yaptınız.