Aalya ozgealpaslan aslında doğrusu ayda bir ama ben ne yalan söyleyeyim 0 6 ay olandan iki tane vardı üçer ay kullandım. 6 18 aldım birini 10 ay birini 11 ay kullandım. Yenı aldım geçenlerde . Sürekli yıkadım.emzik biberon temizleyici aldım son zamanlarda da
S_x_w ozgealpaslan Emzik üzerinde de yazar 4-6 hafta arası değiştirin diye..ben aylık değiştiriyorum..
lolaa Ayda bir değiştiryorum ben önerilen oymuş.emzikler gercekten mikrop yuvasi ben o yuzden onerilene uyuyorum
Ozgemre Ben de bekliyim 2 ay oldu alalı her ay almak çok zor artık bez mama emzik nasıl yetişcez bilemedim 😂