Turuncubirkafa benim de bebeğim 17 günlük,normal doğum yaptım 2 gün sütüm gelmedi,sonra bir anda gelmeye başladı.ama göğüs uçlarım içeri kaçık ve küçük olduğu için almadı çok mücadele verdik.bu sefer de sadece sağ tarafımı aldı orda sütüm geliyordu.ama sol göğsümden 3 damladan fazla süt gelmiyor,sağıyorum çoğalsın diye ama hiç fayda etmiyor.sadece sağ tarafı emdiği için de hem sütüm yetmiyor hem de göğüs ucum yarıldı sadece sağabiliyorum şuan 😔 çok üzülüyorum