Melesss Mira- shulzz mısırlı diş kaşıyıcıdan çok memnunum bebeğim 8 aylık tek bunla kaşıyor dişlerini. Diğer aldıklarım çöp oldu
Bluesmommy Mira- bizde kaktüs olan var bence ahım şahım değil. Bebeğim iki üç dakika oyalanıyor sadece daha çok sevdiği başka bir diş kaşıyıcısı var biraz pahalı ama değdi bence verdiğimiz paraya. Linki bulursam atacağım.