Arkadaşlar 4 aylık bebeğim kabız olmuş makatinda çatlak var kakasini yapamiyor bu yuzden daha önce kakasında kan gördüğümde doktora götürdük kanın o çatlaktan geldiği söylendi şurup ve krem verildi. Kizim şurubu içemedi kremleri kullaniyordum ama fayda etmedi. Dün yine kakasında küçüknokta nokta kanlar vardi yine doktora götürdük doktor kaka tahlili yapti dışkıda gizli kan çıktı. Araştırılması lazım dedi. Kizim sadece anne sütü aliyor. Doktorda süt alerjisi olablir dedi benim yediğim içtiğim inek sütü benim sütümden ona geçebilirmis veya doğuştan barsaklarında sorun olabilirmiş böyle birşey başina gelen var mi. Siz nasil başa çıktınız moralim o kadar bozuk ki. Kizim kakasini yapamiyor agliyor surekli