1 hafta önce rahatsızlandım serum yedim sütüm bıçak gibi kesildi 1 hafta oldu yeni yeni biraz artıyor ama en fazla 50 ml çıkıyor aglicam artık 😓 şuan mama+ meme ile ilerliyorum sizden tavsiye istiyorum ben sutumu hangi ara sagmaliyim? Mesela mama veriyorum peşinden emziriyorum 1 saat sonra sagsam 30 ml ancak geliyor kafam çok karışık nolur bana akıl verin