Merhabalar kızım doğduğu günden beri eşim çok sık ailesiyle görüntülü konuşuyor. Son zamanlarda ekranı kızıma çevirip ön kameradan gösteriyor. Sürekli yapma etme diye tartışıyorum ama nafile 😕 bi tv kadar zararlı mı görüntülü konuşma . Bu Arada kızım 6 aylık