Eceliya Kzım 3 bucuk aylık hem emiyo hem mama kullanıyoruz ama her mamayı denedik hep kabız olduk conformilden baska kullanamıyourz. Onu kulandığımızdan beri yeşil kaka yapıyo kala tahlilinede gittik temiz çıktı sizinde öyle oluyo mu🤦♀️
Deletedmom113 Eceliya mama alan bebeklerdr yesil kaka oluyor cnm buyudukce rengi sqriya gdiiyor annr sutu alanda sari oluyor
arslanseda Eceliya bende kullandım canım bebegim kabız ve gaz sorunu oldugu icin doktor önermişti ama bıraktım kullanmıyorum bebeğim 4 aylık çünkü ve o mama 300 gr oldugu için hemen bitiyordu bizdede oyle olmustu
kiliclar [bilinmeyen] conformil gaz ve kabızlık için özel mama içerikleri normale göre farklı o yüzden yeşil kaka yapıyordur düzenli kullan daha normale girersin
sbldmr123 Temiz çıktıysa gaz kabızlıkta yoksa endişelenmeyin bence. Bebeklerin kakasının rengi farklı olabiliyor sümüksü yada kanlı değilse korkmayın