mycutebaby Kızlar 18 aylık bebeğim bugğn biraz dondurma yedi 5defa kustu hastaneye götürüyoruz eşimde diyor götürmeseydik şimdi çocuğun canını yakçaklar 😫 sizce ne yaparlar
Elika00 mycutebaby iyi yaptınız götürün canı yansın birşey olmaz sonra pişman olmanızdan iyidir. kusması normal değil zehirlenmiş olabilir allah korusun tahlil yapsınlar muhtemelen serum takarlar çok kustuğu için geçmiş olsun