Nurumm12 çünkü kan testi de deri testi de yapıldı negatif çıkıyor hatta antibiyotik alerjisi de var onun icin de test yapıldı deriden ve kandan onlar da negatif ama bariz bir şekilde alerjisi vardı hemde 3 değişik şekilde kabariyordu birisi egzama gibi (bunun yumurta yediginde olduğunu tahmin ediyorum) birisi kabarcık şeklinde (bunun ürtiker olduğunu düşündü doktorlar genelde strese girdiyse veya güneşe maruz kaldıysa oluyor) birisi de sanki tüm vücudu morarmış dayak yemiş gibi oluyor bu da antibiyotikten kaynaklı şuan bıraktık şurupları agustos ayindan beri masallah biseyi yok ama yumurta yemiyor güneşe kisa kollu veya sortla cikmiyor ve antibiyotik icmiyor