Ardenveannesi Busramete bende almayı dusunuyorum da kendi internet siteleri var neden ordan almiyosun?
nilbuglem Busramete Bliss Mars Pembe hamak satıyorum sadece 2 kere yattı kızım içinde sevmedi 1 ay olmadı alalı zaten uyku eğitimine başladık düşünürseniz eğer 🙅🏼♀️
Sakura-chan Busramete bende 2. El alma taraftarıyım bebekler herşeyi malum sevmiyor . Yürüteç alcam bakalım 2. El hatta buldum bile kuzenim getiriyor 😂 en fazla 2-3 ay kullanacak belkide hiç sevmeyecek. Bilinçli olmak lazım çok hak veriyorum sana
ikikizannesi Busramete ici derin olanlarsan alin digerinden dusme ihtimali var basinda bekleyecksin hep
Busramete Evinde ihtiyacı bitmiş olanlar olabilir. Tüke @Ardenveannesi elinde ihtiyacı bitmiş olanlar olabilir. Tüketim çılgınlığına gerek yok.
Ardenveannesi Busramete mantıklı 🖒 inşaallah satan olur, bende tavana montajlanan salincak hamak almayı düşünüyorum olursa bende alırım 😊
G_ADAN Ardenveannesi https://m.evidea.com/altinoluk-80-lik-davul-salincak-beyaz-beyaz-minderli-AJH052/p/126196290?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw-ITqBRB7EiwAZ1c5U7q9GwDevjIKhH-t5poVSRj-1v2GcLnJ4OT1gyQlDVNYktFnvQwMnRoCFVsQAvD_BwE bundqn canım
Busramete @nilbuglem ben tavana asılanlardan istiyorum. Bir de pembe benim bebeğim erkek ☺️ Belki başka isteyen olur ☺️
G_ADAN Busramete https://m.evidea.com/altinoluk-80-lik-davul-salincak-beyaz-beyaz-minderli-AJH052/p/126196290 altnoluk 80lik davul salıncak diye geçiyor başka sitelerden de inceleyebilirsiniz
nilbuglem Aysemmmm şu an kullanmadığım için kaldırdım ☺️ İnternetten bakabilirsen ve beğenirsen çıkartırım ☺️
nilbuglem Aysemmmm ben civilden aldım civile bliss mars hamak beşik yazarsan çıkar ☺️ Ya da google ☺️