Kızlar sezaryen doğum yaptım sütüm gelmediği için bebeğime hastanede kaşık biberon verildi ama kaşıkla içmemiş emmeye çalışmış öyle olunca hemşireler biberon vermek zorunda kaldık dedi şuan 10 günlük olduk ama ne yaptıysam göğsümü emmiypt istemiyor bu kadar küçük bir bebek biberona alışmış olabilir mi sütümü sağıp veriyorum içiyor ama memeyi tutmuyor zorlayınca da kızıyor ağlıyor bende kıyamıyorum biberon veriyorum sizce ne yapabilirim nasıl emzirmeye ikna ederim üzülüyorum bu duruma 😏