Tuvalet eğitimine başladım bu hafta, daha neredeyse hic doğru dürüst lazimliga yada wc aparatina oturup yapmadı. 1 kere şans eseri denk getirdik bilinçli değildi. Çişi gelince ağlıyor kıvranıyor inat ediyor ıslanınca ağlıyor değiştir diye ama oturalım deyince yok.
Ağlayıp kıvranıp tutuyor istemiyor mu ki yoksa daha zamanı var mı