Merhaba kızlar 12 günlük bebeğim var tuvaletini yapıyor azda olsa ama katı ve keçi boku gibi tane tane ve yaparken ağlama krizine giriyor sanki canı acıyor kabız desem azda olsa yapıyor ama bilemedim zeytin yağı sürdüm poposuna mama kullanıyoruz sma mama hazırlarken ona da 1 2 damla koyuyorum yumuşatsn diye ama hala aynı en son gece yaptı 6 7 tane küçük boncuk boncuk hala tuvalet yapmadı aynı durumu yaşayan varmı doktorunu aradım mama değiştirmek mi gerek diye maması iyi dedi napcam bilemedim. Yaşayan arkadaşlar varsa aynı durumu fikir verirse çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.