Bircicekannesiii Azıcık yedim ama bişey olur mu kızlar gaz yapan yiyecekler arasında mı yada deneme yanılma yoluyla mı gitsem bilemedim bazısı herşeyi yiyorum diyor kafam da karışıyor bu gidişle aç kalıcam 😂
ikiPrensesAnnesi20 Bircicekannesiii kızım şuan 4aylik doğduğundan beri yeşil fasulye kuru fasulye hep yedim bişe de olmadı çok şükür
Masal_lisa Bircicekannesiii ben yiyorum ama kimyon katarak. Bebeğiniz gazlı bir bebekse kimyon çayı için gaz yapmasın
yusufmertmom Bircicekannesiii hayır yapmaz. Belli zaman sonra artık diğer yiyecekleri de yemeye başla canım. Bebek de alışsın bu gaz olayına ama ilk 3,5-4 ay dikkat et tabi
ikiPrensesAnnesi20 Bircicekannesiii ama ben yemeğe kimyonu bol atmıştım öyle yemiştim sizde öyle yapın isterseniz