Begum006 ben orda çalışıyorum,Prof dr Ömer erdeve ve Doç dr Seda topçu.
Seda hanıma gittik daha önce, çocuklarla iletişimi güzel biz memnun kalmıştık. Ömer beye götürmedim ama gidip de memnun olmayan görmedim. Fiyatı tam bilmiyorum ama 200 küsür vardır. Geçmiş olsun