Gamzeciks Dünden beri yüksek ateşle hastaneye gidip gidip geliyoruz. Bugün kuveze alacaklar kuzumu. Ne kadar kalacak bilmiyorum. Kan tahlili temiz çıktı ama ateşi düşmüyor. 37.5 38 lütfen dua edin. Çabuk çıksın bebeğimsiz eve geri dönmek çok koyacak.
Deletedmom113 Gamzeciks allah acil sifalar versin coo zor insallah onemli birsey cikmaz :( sizde yaninda kalamazmısiniz
Pinkbery Gamzeciks cok gecmis olsun🙏 küvezde kendini toparlar canım endişe etme. Teşhisi nedir ne diyor doktoru? Enfeksiyon gibi birseymi.
Tuba Gamzeciks Allahim sifasini versin insallah💙 cok üzüldüm senin adina daha bi kac günlük anne olarak neler cekiyorsun😐 insallah hemencik toparlanir ve gelir geri evine♥️
Gamzeciks Deletedmom113 almıyorlar yoğun bakıma kimseyi. Her gün bi kez görme hakkım var uzaktan. Süt sağıyorum şimdi. Götürücem.
Deletedmom113 Gamzeciks emziren anneler serviste kalip bebeklerine kendileri bakıyor benim bebegim premature 3 ay kaldi ve anneler bebeklerine bakıyordu ondan dolayi cnm devlet mi özelmi
Gamzeciks Deletedmom113 küvezde ama. Sadece benim bebeğim yok. Bir sürü bebek var. Mikrop kapmasınlar diye kmseyi almıyorlar. Özel
Deletedmom113 Gamzeciks bizdede birsuru bebek vardi her odada 100 kuves bile vardi ama anneler emziriyor diye aliyorlarsi fakulte hastanesi bide keske oyle olsaydi zaten dezenfektan suruyorsun ki özel bide nasil.almiuor ya sende bebisi gorurdun
AhmeTubq Gamzeciks benim kızım da özel hastanede kaldı sarılıktan dolayı çnkü devlet hastanesinde yer yoktu bni içeri almadılar devlet hastanesinde anneleri hep alıyorlardı o iki gün boyunca kızımı sadece bi kere görmek bni harap etmişti ağlamaktan mahvolmuştm eğer imkanınız varsa devlete götürün bebişinizin hep yanında olun