Merhaba kızlar 8 ay önce doğumuma yakın eşim çift kişilik baza ma kahve döktü diye yıkamaya yolladım gelip aldılar yıkadılar eve getirdiklerinde yatağın ortasındaki demiri yay’ı bükmüşler bu düzelir dediler zaman geçti bi düzelme olmadı üstünde yatamıyoruz hergün arıyordum fakat bizi hep oyaladılar geçen gün yine aradım bu sefer geldiler ama hatalarını kabul etmiyorlar yok bilmem elemanlar asansöre koymuş diye öyle olmuş ee bu bizim hatamız mı almadan gittiler şikayetçi olacağımı söyledim 😡😡😡 sıfır hiç kullanmadığım yatagım çöp oldu nereye başvurmam gerekiyor lütfen bilgisi olan yazabilirmi ?