Asivemavi Kızlar sağlık diplomam var sekreterlik özel hastanede maaşlar asgari ücret mi ? Bilgisi olan varmi ? Şimdi birde avmde iş var orası asgari ücret yol parası pirim usulü bi yer . Şimdi boşanma aşamasındayım çocuguma bakmam için bi işe girmem lazım hangisine girsem daha rahat bakarım çocugma.. ikisinede girebiliyorum yani.
Tubasahra Asivemavi Fiyati nedir bilmiyorum da özel hastane daha mantıkli geliyor.En azindan muayneler de belki yardimci olurlar.
2melekannesi__ Asivemavi her hastanenin şartları değişiyor omu görüşmeniz lazım kimisi yol vs karşılamıyor arkadaşım tıbbi sekreter bu hafta başladı asgarinin biraz üstü alıyor servisle gidip gelecek haftada 5 gün ctesi yarım gün
Asivemavi Tubasahra bana da öyle geldi aslında çünkü çalişma saatleri daha uygun aslında avmde gece 10 a kadar çalişma var ama işte benim için para daha önemli ama bilmedim de
Tubasahra Asivemavi Yani tabi en doğrusunu siz bilirsiniz de ben hastaneyi tercih ederdim.Hakkimiz da hayirlisi olsun umarim en dogru karari verirsiniz.
Asivemavi lyl0742 bu şartlarda bu miktar yeter mi acaba bana ? Ailem arkamda ama bebeğimi de kreşe vereyim diyorım aileme yüklenmek istemem kreşdir bezdir vs derken kendi ayaklarımın üstünde durmam lazım
Asivemavi 2melekannesi__ evet o şekilde biliyorum işte maaş önemli aslında ama saat olarak da hastane daha iyi
Rainydays Asivemavi özel hastanede çalışıyorum asgari ücret, en azından akşamları evde olursunuz avm de vardiya olur muhtemelen.
Asivemavi Rainydays evet avm vardiyalı haftadın 3-4 günü gece 10 da çıkış olucak o durum zor olur işte hstane daha iyi . Sorması ayıptır şu şartlarda geçiminiz kolaymı çünkü ben bebeğimi kreşede vericem
lyl0742 Asivemavi aileniz le beraber yaşayacaksanız ev kiranız vs olmayacaksa idare eder sizi şuan Bi kreş en kötü 2000,2500 TL geriye kalanda masrafları yol paranız olsa zorlar ama hiç yoktan iyidir
Rainydays Asivemavi bebekle vardiya zor olabilir aynen, şu an ücretsiz izindeyim eylülde başlayacağım bir şekilde idare ediyoruz eşim daha çok çalışıyor. Herşeye de zam geliyor sürekli elektrik, doğalgaz, gıda yani ben işe başlamasam zorlanırız.