Valla 2.5 yaşında kızım var hiç öyle ekstra tabak kullanmadım gerek görmedim şimdi 3 aylık oğlum var yine almadım öyle ayrı tabak. Bence gereksiz alanlara saygım var. Ama çatal ve kaşık almıştım damağını acıtmasın die. Tabiki öyle oioi gibi çok pahalı markalardan değil standrt ebebekten