Aptamil gaz yapıyor diye sma optipro kullandım bir kaç gün, iştahlı olan bebeğim gitti yerine mama dan nefret eden bi bebek geldi, her beslenmeden sonra kusuyor ve ağlıyordu,hep gaz sancısı çekiyor diye ağlıyor sanıyordum.Megersem değilmiş, tadını beğenmemiş,bunu anlamam uzun sürdü, Bugün yeniden aptamile döndük lıkır lıkır içti, şimdi mışıl mışıl uyuyor şükür