Deletedmom_1 ben 40ı çıktıktan sonra günde 1-2 çay kaşığı kadar vermeye başladım. Doktorların bazıları her emzirme sonrası verin ağzı temizlemsin diyo bazıları 6 aya kadar vermeyin diyo. Ama vermeyin diyenlerin sebebi midesi suyla dolmasın, emme isteğini azaltmasın diye. O yüzden açken vermemek daha iyi. Tabi fazla vermek zararlı ama az az vermenin bildiğim bi zararı yok. Havalar da çok sıcak öneri olarak algılamayın ama ben olsam verirdim