Minzilikuymak61 Kizlar bugun 18 aylik ogluma tuvalete egitime basladim bezini cikardim 5.6 kere tuvalete gittik ama hiçbirinde istemedi ve her cikardigimda ustunu giydirdigim gibi altna yapti sizce erkenmi basladim birazdaha ertelesemmi😐
Sabinaaa Minzilikuymak61 benimki 19 aylik yapiyor cis kaka hepsini tuvalete…ama ben goturursem..goturmezsem ustune yapar..yaptiktan sonra haber veriyor sagolsun 😄sadece bugun sanki demeye baslayacak gibi hiss ettim..bana da hir yardim edin😃ne zaman demeye baslar?
Minzilikuymak61 Deletedmom_22 cisinim geldiğini belli ediyor tuvalete göturuyorum yapmiyor balkona cikiyor altına yapiyor😄
Minzilikuymak61 Sabinaaa bizimki soylemiyor zatende goturdugumde bile yapmiyor bugun en son goturmeden once pijamasini tuttu elimden tutup goturdu oturttum gene yapmadi giydirdim ustune yaptı 😄🤦♀️
Sabinaaa Minzilikuymak61 ben sukr edeyim o zaman…cocuk baya baya tyvaletini yapiyormus bakinca…birde soylese😄bizimki anliyo kaka falan yapinca seviniyor..cisinide benim tutmam lazim yoksa yapar altina…ama bazen soyledigide oluyor…iste keyfi nasil isterse…boyle boyle oyreniyorlar herhaylde🤷♀️