Asel2022 dis baskilarla, baslamayin hic mamaya, ben sarilik oldugu icin 1 gecede mama destegiyle dusurmek icin mamaya basladim sonra zaten ameliyat oldu kilosunu dengelemek icin devam ettim 11,aylikken zorunlu emmeyi biraktigi icin mamayla devam ediyor suan 18 aylik doktorunuza, danisin kilosu vs iyi derse hic baslamayin kotu diye demiyorum sutunuz, yetiyorsa, kendinize, masraf yapmayin ama az diyorsa bebelacdan memnun kaldim herzaman