Alparslan54 bızde de durum aynı 2 ay once doktora gidip actırdık yapısıklık olmus sonra her gun masaja devam dedı bayramda memlekete gıdınce aksattım smdı yine yapısıklık var gomulu de hala tekrar doktora gıdecegız bızım de kılomuz var biraz bilseydim asla sunnet ettırmezdım en azndan ılerleyen zmanda olurdu smdı bısey olacak dye bız sıkıntıdayız