Sizlerin 40. Cıkana kadar yanınızda birileri kaldı mı? Ya da direk doğumdan sonra yalnız kalanlar var mı? Benim yanımda hem annem hem kayınvalidem var bugun bebegim 19 günlük oldu ama ben cok bunaldım kalabalıktan 20 kırkından sonra gitseler evee yalnız kalabilir miyim malum yok 40 gün evde yalnız kalınmaz deniliyo ya