Merhaba kızlar 11 günlük bebeğim var ve son 2 gündür aşırı uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum uyku yüzünden emmesi de azaldı gözlerini açtığı gibi tekrar kapatıyor mayışmış durumda hastahaneye götürdük değerlerine baktırdık çok şükür bir sıkıntı yok… böyle olupta sonradan düzenlenen var mı