Busrab0 Yarın 6 aylık olucaz hipp 1 numaralı mama kullanıyorum bugün mama almam lazım sizler ne zaman geçtiniz 2 numaraya 6. Aydan itibaren yazıyor kutularda ama yinede emin olamadım :))
Yagmuurr Busrab0 6 aylık olmasına 2 hafta falan kalmıştı 1 numara almaya gerek yok tekrardan diye 2 almıştım
Busrab0 Yagmuurr 2 numaraya direk geçince hazımsızlık problemi oluyor diyolar bebekte böyle bi sorun yaşadınız mı
Yagmuurr Busrab0 Hayır böyle bir problem yaşamadık zaten doktoruna da sormuştum o bu şekilde yapabilirsiniz demişti