Benim de belli aralıklarla oluyor ve dediğiniz gibi göğsün o tarafı taş oluyor. Ona en iyi gelen şey yine kendi sütümüz kızlar. Sütü sağıp pamuk ya da göğüs pedine batırıp sütyenin içine koyuyorum. Bir kaç saat sonra da emziriyorum o beyazlık kalkıyor bebeğim çektikçe ve boşalıyor kanal.