Mavi-96 8.5 aylık bebeğim hala destekle ayakta dururken parmak uçlarına basıyor ben düzelttirsem tabanını tam vuruyor
Aysegul93 Mavi-96 örümcek kullanıyorsaniz o sebep olabilir ama çoğu bebek basıyor böyle sonra unutuyorlar
ZmrNsa09 Mavi-96 benm kızım baya parmak uclarina basti kendi desteksiz yürümeye baslayinca düzeldi canm gecicidir merak etme
Mavi-96 Yürüteç Aysegul93 yürüteç falan kullanmıyorum ama bir tane yürüteç almayı düşünüyorum ayaklarını daha güçlü bassın diye çünkü kızım emeklemiyor geriye geriye sürünerek hareket ediyor 🤦♀️
ZmrNsa09 Mavi-96 benm kizim 13 aylikken yurumeye baslamisti öncesinde baya parmak ucuna basiyodu kendim yürütmeye calstgmda falan ama dedgm gibi gecici bisey