Zeynebinannesiii Yıllardir hem panik atak hem kaygi bozuklugum var:) ama benimki doktora gidene kadar gttikten sonra temizse sıkıntı yok🤓 ama sizinki biraz ilerlemis olabilir. Temiz cikmasina ragmen icinizin rahat etmemesi bundan. Doktorunuzla iletisim halinde olmanizda fayda var. Ama su sekilde dusunursen zamanla azalıyor. Bu sana beyninin oynadigi bir oyun gerceklik payi yok bu sekilde her zaman tenkinlersen kendini zamanla hafifliyor. Terapi cok iyi gelir. İhmal etme zamanla ilerlerse daha zor olur . ☺️