Önce sol göğsümün ucu aciyordu simdi sag tarafımda aynı şekilde yara yok sadece hassasiyet var ve emerken cok aciyor cok canim yanıyor neden olur bu kremler sürüyorum biraz yumuşatiyor sadece ama yine aynı yeni sut delikleri mi açılıyor acaba geçecek mi sizce?