Bende kullandım ön sütü çok arttırdı ve tazyikli oldu ama emzirme danışmanı damlaların alerji yapabileceğinden bahsetti o yüzden bıraktım. Humana laptamil gibi içeceklerin ise mama şirketleri tarafından üretildiği için belli bir süre sonra sütü azaltacağından o yüzden humana aldım kutu kutu evde duruyor. İyice araştırmak gerekir 🙂