Merhaba anneler normal doğum cok istiyordum doktorum uygun değil dedi Sezeryan yaptı 23 gün oldu hala acı ve ağrı var normal mi ( normalde acı ağrı hissetmeyen biriyim ) birde benim Sezeryan yamuk kesmiş. Carpraz ciZgi gibi . Kontrole gittiğimde doktor kendine bile sinirlendi nasıl olur bu hayatımda görmedim diye . gel lokal yapıp düzeltelim 40 ı cıkınca bebeğin dedi. Niye bir daha ağrı acı cekeceğim … morelim cok bozuk .