Ogretmenannis Merhabalar kızım 7 aylık 1 haftadır az emiyor ve cisi kokuyor azaldı sarı diye doktora gittik keton +2 çıkmış internette diyabet filan yazıyor doktor da ikinciye tahlil istedi başına gelen var mi
Deletedmom136 Çok aç kaldığı için vücut protein yakınca keton pozitif oluyor. Sadece keton pozitif şeker demek değil
Ogretmenannis Deletedmom136 adet olmuştum doğumdan sonra ilk defa sütüm çok azaldı devam sütü aldım içmedi mama filan verdim su da veriyorum ama hep diliyle itiyor sanırım aç kalmis kuzum zaten 5 günde zayıflamisti şimdi toparladı ıyiyiz şükür
Ezelim Karnı doymuyordur sıvı alımı yetersizdir .ben hamileyken idrar testi yapılmıştı keton pozitif çıkmıştı doktor da yetersiz beslenme ve sıvı kaybı demişti. Çok kusuyordum o zamanda hiç bişey yiyip icemiyordum ondan olmuş
Ogretmenannis Ezelim evet sanırım benim kizim da ac kaldı sadece emmek istiyor 1 yemek kaşığı ek gıda zor alıyor bende adet oldum ilk sütüm yok denecek kadar azdi
Deletedmom136 Ogretmenannis evet aç kalmış maalesef bi dönem böyle red oluyor beslenme konusunda inşallah hemen geçer 🙏🏻
Ezelim Ogretmenannis yemeyen bebek çok zor benim kızım da 9 aylık önceden yiyordu şimdi hic yemek istemiyor kaşığı görünce hemen kafasını çeviriyor ağzını kitliyor sadece emiyor 😑
Ogretmenannis Ezelim Allah yardımcımız olsun insalah yerler hasta olmasınlarda Deletedmom136 insalah geçer
Ogretmenannis Mesa33 sutum 5 gün kadar hiç yok denecek kadar çok az geliyordu sonra eski haline döndü şükür hala emiyor 19 aylik olduk sut yok diye aç diye olmuş