Mnvvr63 bunu deneyerek öğrenebilirsiniz çünkü her bebek farklı doğduğunda aptamil aldık aşırı gaz yaptı bıraktık similac da gaz yaptı sma comfort ve optipro gaz yapmadı ama aşırı kusuyordu öyle BÖyle değil daha sonra bebelac gold aldım fazla kilo aldırmadı hipp combiotic geçtim çok iyiydi kilo alımı da gaz yapmadı kusmadı da bir kaç ay kullandım memnundum ama aşırı acıktırıyordu tok tutmuyordu ve maliyeti epey tutmaya başladı sürekli 5.ayına girince tekrar aptamil aldım şuan 6ay 9 günlük bebeğim gaz yapmıyor kilo alımı da güzel sarılık dolayısıyla 3 kg düştü 6 aylık muanesinde 9 kilo idi aptamile devam ediyoruz