Ben 9 yıllık içiciydim 4 yıl oldu, daim olsun inşallah.. ben destek aldım önce hastaneye gittim, tahliller yapıldı bi kaç soru sormuştu. Ne derece bağımlıyım falan diye bağımlı olmadığımı söylemişti. eşimle birlikte gitmiştik onun benden daha bağımlı olduğunu söylemişti ki.. doğru da söylemiş kendisi benden sonra başladı. Gelelim nasıl bıraktık ilaç önerdi bize champix diye bir ilaçtı. Yani tanesi 400 tl idi daha o zamanlar birlikte alıp kullandık, falan eşim 4 ay sonra tekrar başladı, zamanı hatırlamıyorum ama bi süre sonra tekrar şansını denedi gene olmadı. Geçtiğimiz aylarda tekrar aldı ara verdi. çünkü tekrar başladı.. yani demem o ki bazen ne ilaç, ne band işe yaramaz hale gelebiliyor. önemli olan yaşadığınız stres anında, sigaranın yerine başka bir şey koyabilmekte.. umarım başarılı olursunuz bol şans 🙏🏻