Pamukcukk merhaba, hiç üzülmenizi istemem çünkü her zaman umut vardır. 2 aylık bebeğim var benim de bir hafta öncesine kadar sütümün azlığından yana o kadar üzülüyordum ki. Sağıyordum 30-40 cc çıkıyordu sadece. Ama sonra farkettim ki ben kendi kendimi stresle, üzüntüyle etkiliyorum. Çünkü vücudumuz o kadar akıllı ki… bu süreçte yemeyi ihmal etmeyin, su için bol bol, ve bence en önemli şey uyku, gün içinde yarım saat bile uyusanız o kadar etkili ki. Bunlara ek humana still me anne çayı, solgarın b12 vitamini, süt arttırıcı damla kullanıyorum. Hangisi en etkili diye soracak olursan da uyku, su tüketimi ve kendine, sütüne güvenmek…