Fpe Evet normal yanlız bebeğinizi rahatsız etmiş kan ilacı reflü yapmış ilacı verdikten 2 saat sonra mayalanmış yoğurt yedirin kabız olmasın yanlız 2 saat önce vermeyin Demir’in emilimini bozmasın süt ürünlerini
Narin Fpe Yalnız bebeğim 2 aylık ek gıdalık değil ki nasıl vereyim yoğurt? Kabızlıkta yaptı zaten maalesef:(
habibe_omerasaf Bizdede feci bi sekilde kabızlık yaptı. Napıcağımı sasrdım kessem bi türlü kesmesem bi türlü.
Narin habibe_omerasaf Aynen bizede.Mama kullanıyorsanız içine 1 çay kaşığı sad zeytinyağı koyun.Doktorumuz tavsiye etti faydasını çok gördük
Pamirkus Bize de.verdiler 2 hafta once saglik ocagindan daha kullanmadim kullanmak.da.istemiyorum. kan degerlerine bakmadan kan ilaci veriyorlar boyle sacmalik olur mu ya degerleri normalse niye bosuna cocuguma ilac vereyim
Duygudeniz Pamirkus ben de aynı sekılde dusunuyordum doktorum kan ilacının zeka geliştirdiğini söyledi
CaganAlpinAnnesi Pamirkus aynı konudan bugün ben de tetşmaya girdim hemen dayıyorlar ilacı.ben hamileyken içemediğim o kötü şeyi kaldı ki bebeğim nasıl içecek.Belki değerleri yerinde ve gerek kalmayacak.saçmalık ötesi
ahlasinannesi 4uncu ayda sağlık ocağı verdi kan tahlili yapmadan doktorum verme dedi 6 aylık olduğunda kan testi yapıp ona göre vericez dedi yarın belli olucak verip vermeyeceğim sağlık ocağı veriyor ne test ne bişey yapıyor
Yigittt Bize de sağlık ocağı verdi bebegim sevmedi her verdiğimde kustu gerçi 1 2 defa kullandım kan değerine bakmadan kan ilacı veriyolr doktora gycm bnde test yaptrcm zaten adam akıllı ilgilenmiyolr bile sağlık ocaginda
Pamirkus CaganAlpinAnnesi ben kullanmiyorum zaten canm kullanmaycm da ne zamanki kan testi yaparlar degerleri dusuk cikar o zman verrm
Narin [bilinmeyen] Normalde en erken 4. Ayda başlanıyormuş sanırım ama benim bebeğimin kanı çok düşük olduğundan 1 buçuk aylıkken başlandı,
sevcan sağlık ocağı verdı bende kullanmıcam doktora sorucam kabız yapıomus zaten gazından yenı yenı kurtulduk anca rahatladı bebeğim. bıde o kabız yaparsa.. sorup baska bı damla alıp baslıcam sağlık ocağnn verdgı ıyı dııl demıslerdı..