Merhabalar, huzursuz, daha fazla gazlı bebeklerin stresli hamilelikle ilgisi var mı sizce? Ya da kaygı düzeyi daha yüksek annenin bebeği de daha mı huzursuz oluyor acaba.. bu ikisinin gerçekten bir bağlantısı var mı bilmiyorum. Bir de bazı bebeklerin doğumdan sonra sık ağlamaları, kolikleri vs. Anne karnındaki güven ortamından sonra dış dünyaya olan adaptasyon sorunundan kaynaklı olduğunu düşünüyor musunuz?