Nlvdgn Kizim dört aylık alnında ve göz üstünde kızarıklık var doğum leksi olablr dendi.sizn bebeklerde de dogm lekesi olup ilerde geçti mi anneler..
E_srgt Nlvdgn benm kızımın göz kapağında dudağının üstünde ve ensesinde vardı hepsi geçti kıpkırmızıydi sadece çok ağlayınca yada güneşten kızarınca hafif pembelik oluyor
Kirmiziboncugunannesi Nlvdgn benim bebeğimin de göz kapaklarında iki kaşının ortasında cok hafif bir de ensesinde var kırmızı pembe bir renk doğum lekesi gibi degil de bi renk farkı gibi sanki. Doktorumuz da çevremizdeki herkes de geçeceğini söyledi.
Nlvdgn E_srgt ya çok sağolun doktorlar da emin değil.ins bzm de gecer suanlk çok koyu degl ama buyudkce ins geçer 🙂
Nlvdgn Kirmiziboncugunannesi aynen iki kaşının üstünde ve göz kapağının üstünde.kirmizi degl.bzde bilmiyoruz tam net bişe demediler ins geçer 🙏🤗