Merhaba oğlum 67 günlük. Sürekli emmek istiyor. Emince de sürekli uyuyor, uyanınca hemen emmek istiyor böyle bi döngünün içindeyiz. Geceleri uyuduğum için olduğunu düşünüyorum, göğüslerim taş gibi oluyor. Her çektiğini cuk cuk emip yutuyor hiç boş çekmiyor. Ama gündüzleri çok kısa aralıklarla emdiği için, göğsümde geceki gibi süt olmuyor. Her çektiğini yutmuyor, göğsüm yumuşak oluyor. O da sütü getirene kadar boş çekerken başlıyor ağlamaya, sinirleniyor memeyi bırakıp tekrar alıyor defalarca ağlayarak.Ama okuduğum kadarıyla yumuşak göğüste de süt oluyormuş. Fakat dediğim gibi sürekli yutkunmuyor. sütüm az desem, gece nasıl o kadar çok oluyor.. ama gündüz az olduğu kesin. Ben de gündüz aralıklarla 2 kez mama veriyorum ki o tok tuttuğu sürece göğsümde süt biriksin. Bu durumu yaşayan var mı, ne yapabilirim? 2. Ayında toplasanız 6 kere filan mama verdim, 1 ayda 1250 gram almıştı kilosu iyi ama iştahlı bir bebek..