Eslinapapatya ben her akşam 7 gibi banyo yaptırıyorum karnını doyuruyorum sabah 6ya kadar uyuyor, emmek için uyuyup uyanıyor o kadar. 6dan sonra sıkıntı ama gece iyi şükür. Bir de ben karanlığa alıştırdım. Akşam uyku vakti olduğunda odada ışık açmıyorum, kısık sesle konuşuyorum.