Hlyldrm19 Bebeğim uyurken baş parmağını derinden kestim, biraz kanadı . Hemen gazlı bezle anestol sürdüm. Çok büyük sıkıntı olur mu canı çok yanmış mıdır😭
Mimoza-kizim Hlyldrm19 bisey olmaz canim bende cok kestim kanattim ertesi gun iyilesmis bisey olmuyo merak etme 🥰🥰
Gizem2312 Hlyldrm19 benim travmam resmen. Üç aylıkken bende kestim ondan çok ben ağladım o günden beri babaannesi kesiyor. İki dakika bile ağlamadı ben az daha hastaneye gidiyodum annemleri aradım onlarda dörtlüleri falan yakıp gelmişler düşünün bizdeki paniği. Tabi benim sesimi öyle duyunca biz parmağını toptan kestin falan sandık diyor annem. Ay çok zor şimdi kendi tırnağımı keserken bile aklıma geliyo
mermik Hlyldrm19 ben dönen makineler var ya ondan aldım manikur makinesi 😀 bu travma yüzünden. Tavsiye ederim