Merhaba anneler dün post açmıştım bu konuyla ilgili. Carsamba günü sağlık ocağında kan verdim beta HCG sonucum 6 çıktı. Dün hastanede kan verdim oradada 6.48 çıktı iki günde iki katı artış olmalıydı olmadı ben kimyasal gebelik diye düşündüm sağlık ocağındaki ebe ile görüştüm ilk başta oda kimyasal gebeliktir dedi ama sonra adetin geçmemişti daha bazen adet tarihi geçtikten sonra birden yükselme oluyor yani karşılaşıyoruz böyle durumlarla sen yinede bı kaç gün bekle bı kadın doğuma git dedi şimdi size sorum şu böyle birşey yasayan var mı aranizda yada bilgisi olan ? Dişim için antibiyotik ilaç kullanmam gerekiyor artık ağrısına dayanamıyorum gebelik var ise kullanmamak gerekiyor. Yani ne yapsam bilemedim bugün adet olmam gereken gün olmadım hala. Sizce bu değerin yükselme ihtimali varmı yoksa kesin kimyasal gebelik midir