Arkadaşlar merhaba benm bebeğim 35 haftalik doğdu 15 gün kuvezde kaldı emziremedim çıkınca da beni almadı biberonla sagip verdim hersey Gayet iyiyken Bi 25 gündür ne mama ne sut biberonu reddediyor şu an 3.5 aylık olduk kilo alımı azaldı var mi benim gibi böyle bise yaşayan yardımcı olur musunuz