hilaldorukk Merhaba hanımlar 8 aylık oğlum gündüz uykularını kurulmuş alarm gibi sadece yarım saat uyuyor gece uykuları öyle değil çok şükür. Gündüz ben yanında yatıyorsam tekrar onu uykuya döndürebiliyorum pış pış yaparak ama yanında değilsem uyanıyor ve geri uyumuyor her yolu denedim ama yok olmuyor ben de çözümü yanına yatıp uykuya geri döndürmekte buldum ama artık böyle gitmeyeceğinin de farkındayım 😏 bu sorunu yaşayan ve çözen var mı acaba?
Deniz344 hilaldorukk ben çözdüm sanirim put gibi uzanıyorum aslactv acik olmaz ses yok kapi cam kapali yani uyaranlardan uzak tut biraz daha uzun uyuyor oyle 😂
Zyneepemree hilaldorukk 8 ay 10 günlük oğlum nerdeyse 1 aydır gündüz uykularımız yarımşar saat alarm kurmuş gibi aynı akşamları da 9 10 da uyuyor son 2 gündür gece uyumamaya başladı sürekli ıııı ııı sesleri çıkarıyor 4 gün önce 2 dişimiz geldi peş peşe nasıl çözüm bulacağız bende şaşırdım üstelik yemekte yemiyor
yusufmertmom hilaldorukk bu bir döngüymüş canım yaa 7 aylık oğlum bizde aynı dertten muzdarip yaşıyoruz 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
hilaldorukk Deniz344 hiç uyaran olmuyor ki karartma perde bile var odasında sıfır ses ama yok yani uyanıyor 😂
Deniz344 hilaldorukk he ozmn nasil uyuyorsa o sekilde uyanmasina az kala destek vermek lazımmış yeni nesil annelerin soylediklerine göre 😂 ben sahsen sallayarak uyutuyorum bazen nadirde olsa uuzn uyudugu oluyor ama bizimde yarim saati gecmez genelde uyandığında bazen geri salliyorum biraz zaman aliyor ama geri uyuyor bazende tınlamıyor uyaniyor saldim artik bende
hilaldorukk Deniz344 evet onu yapıyorum zaten ben de mecbur yeter ki uyusun da huzursuz olmasın diye 😂 aynen benimki de bazen geri uyuyor bazen uyumuyor ben de bi ara çok uğraştım bununla ama saldım şimdi 😂 ama dedim belki çözüm bulan varsa ya da belki belirli aya gelince düzeliyordur umudu 😂
Feyme16 Deniz344 bende siz gibiyim 8 aylık oğlum gündüzleri yarım saat uyuyor uyandiginda bazen sallarim uyur bazen uyumaz bende dalarım yere oynassin diye uyumayani zorla nere uyutayim uytsam ağlar uyutmasam aglar gece uykusuda sknti bizim zaten ilk yattiginda bazen 3 saat iyi uyuyor bazen 1 saat sonra sabaha kadar 10 kere uyanır emzik tutmadı hiç biberonu ağzına veriyorum öyle uyuyor geri biberon düşüyor az zaman geçip bir daha uyanıyor öyle öyle zaman geciriyoruz
hilaldorukk Kelebeklerdeniz23 3 uykudan 2 uykuya geçti kendiliğinden ve henüz emeklemeye başlamadı sürünüyor genelde ya da döne döne gidiyor
Kelebeklerdeniz23 hilaldorukk ben çok çektim kısa uyku konusunda neler neler denemedim. 4.aydan sonra gündüz uykuları hep berbattı. Ta ki 3 uykudan 2 ye düşene kadar. Kısa uyuduğu için 2 ye düşmek çok zor oldu hep 3 uyku yapmak istiyorlardı anca 8.ayın sonunda geçtik. Geçtikten bir süre sonra yaklaşık 10-15 gün sonra uzamaya başladı. Bir de emeklemeye başlayıp tutunup ayakta durmaya başladıktan sonra ordan oraya gitmekten çok çabuk yorulur oldular işte o zaman uykuları uzadı. Uzadı derken de 30 dakikadan dakikadan 40-45′e sonra 50 dk 1 saate çıktı. Başka bebekler gibi saatlee boyu uyumuyor ama en azından eskiye göre iyi oldu.
hilaldorukk Zyneepemree evet bu aralar benim oğlumda gece uykusuna zor geçiyor 9 buçuğu buluyor😏 ve o dediğiniz sesler bizde de var sanırım diş etkisi tek dişi çıktı diğer dişi de çıkacak gibi duruyor iştahı da azaldı son iki gündür 🥹
Zyneepemree hilaldorukk bizim dişimiz peş peşe çıktı üst diş mi gelcek nolcak çok huysuz bi bebek oldu😞 normalde emziriyorum yani bebeğim daha çok emzik niyetine kullanıyor aç diye devam sütü almaya karar verdim belki aç olduğu için uyumuyor bilemiyorsun ki ya ne zor bişeymiş analık
hilaldorukk Zyneepemree valla hep aynı döngüde gidiyor gerçekten dişi mi çıkıyor karnı mı doymuyor acaba ondan mı uyumuyor döngüsü sürüp gider 😏
Zyneepemree hilaldorukk bazen internette görüyorum oğlumla aynı dönemde olan bebeler var ne güzel yemek yiyor çok imreniyorum bizimkine bi kaşık yemek yedirsem şükrediyorum . Bu arada bebeğiniz emekliyor mu☺️
Zyneepemree hilaldorukk bizimkide dönerek ortalığı fethediyor bide 2 3 gündür yatarken destek alarak kendi kendine oturmaya başladı
hilaldorukk Kelebeklerdeniz23 benim de umudum o diyorum belki ilerde yoruldukça daha uzun uyur bensiz de uyur yani benimleyken 1 buçuk saat uyuyor çünkü uyandığı an uykuya geri döndürüyorum hemen ama yanında yoksam yarım saat sonra uyanıyor o an hemen yanına gidip uykuya geri döndürmeye çalışsam da olmuyor 😏
Kelebeklerdeniz23 hilaldorukk çok yorucu bir süreç o biliyorum ben de az daha uyusunlar diye hep beşiğin yanında nöbet bekliyordum. Aman uyudu 2 dk işimi yapayım diyemiyor insan, çünkü uyurken bile meşgul nöbettesin 😩
Haffuse Uyku egitimi🤗 Ayni sikinti bizde de var, kizim 4.ayina yeni girdi, zaten olmayan uykusuyla uyku gerilemesi yasiyoruz birde, gel de dellirme🥰
hilaldorukk Haffuse uyku eğitimi verilip yine yarım saat uyumaya devam eden bebekler de oluyormuş araştırmıştım ama ne kadar doğru bilemem😂 4.ay zor bi dönem valla ama bir şekilde geçiyor bir de 8.ay uyku gerilemesi var asıl🤣🧐