Abdisumeyye benim kizda 9unda 1 yas oluyor ama 4unde pazar gunu kutlama yapacagim :) cevre genis mecbur disarda olacak eve sigamayiz... pastasi olacak zaten ben beze kuleside yaptiriyorum. Bu aksam kuzenlerle 1 yas kurabiyesi ve cupcake yapicaz. Ustunu seker hamurlariyla susleyecegiz. Zeytinli pogaca ve garniturlu makarna salatasi da yapacagim. Tabakta 5-6 cesit oluyor kalabalik oldugumuz icin daha fazla ugrasamam diyorum. ( 65 kisilik hazirliyorum herseyi hem zaman hem maddiyat zorluyor)