Biroglanannesi 4.ay atağındayız sık sık uyanıyor uyandığı saatlerde hep mızmız artık kafam bir süreden sonra kaldırmıyor . Sebepsiz yere mızmızlandığı o kadar belli ki … Atak hesaplamaya göre şu an 10.gündeyiz kalan 25 gün nasıl geçecek bilmiyorum 😭😭